Glatt återseende

publicerat i Vardagsliv;
 
Nu var det ju x-antal dagar sedan jag senast bloggade så har hunnit gör en hel del. Jag har att sett Justin Bieber och One Direction, slutat tvåan, fyllt 18, gått på bal och haft massor av kul. Inte alltid har det var roligt dock, skolan har tagit upp så mycket tid på sistone att jag inte vet hur jag orkat. Men nu idag, då tar allt det slut, för idag tar jag STUDENTEN. Så då tycker jag det var dags att ta upp bloggen igen. Nu när min vardag inte endast består av mat, sömn och plugg blir det mer intressant. I höst hoppas jag nämligen att jag flyttat iväg från Sverige, men det tar vi senare...
 
Idag är det fullt upp med studenten, ÄNTLIGEN säger jag bara. Som jag har längtat efter denna dag, och äntligen är den här! 
Imorgon fortsätter der roliga då jag åker upp till Stockholm med tre vänner för att One Direction (igen). Så vi hörs på söndag! 

Kommentera inlägget här :